Comenzi și Livrare

Plasarea comenzilor

Comenzile pot fi plasate prin intermediul website-ului, telefonic sau pe WhatsApp la numerele de telefon afișate la secțiunea Contact. În momentul plasării unei comenzi, vă exprimați acordul asupra Termenilor și Condițiilor, așa cum sunt acestea descrise pe website-ul nostru.

Dacă în urma plasării unei comenzi vă răzgândiți asupra produselor comandate, integral sau parțial, vă rugăm să ne anunțați telefonic cât mai repede cu putință. Vom încerca să facem modificările necesare înaintea predării lor către firma de curierat. În cazul în care acestea au fost deja predate curierului, nu mai putem modifica sau anula comanda. Produsele vor ajunge la dumneavoastră și va fi necesar să le trimiteți înapoi conform Politicii de returnare.

Livrarea produselor

Pe teritoriul României

  • GRATUIT – pentru comenzile cu o valoare mai mare de 500 lei, oriunde în țară prin firma de curierat rapid
  • Taxă de 15 lei – oriunde în țară prin firma de curierat rapid

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la primirea comenzii, cu mențiunea că de sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Internațional

 Livrăm oriunde în lume prin transport rutier sau aerian. Taxa de livrare depinde de locația dumneavoastră și o puteți afla la pasul de finalizare al comenzii după introducerea țării de destinație.

Comenzile internaționale pot fi achitate doar integral prin plata cu cardul.

În funcție de modalitatea de livrare aleasă, coletul ajunge în țara de destinație în 4-10 zile.

Taxele de import depind de fiecare țară în parte și cad în sarcina cumpărătorului. În cazul în care refuzați să achitați taxele de import sau nu ridicați coletul din varii motive, vă asumați răspunderea pentru orice taxe de depozitare și de import, taxe de returnare sau orice alte prejudicii aduse vânzătorului. Nu se returneaza valoarea produsului în acest caz.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, ne livrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de situații independente de voința noastră.

Comenzi nepreluate

În cazul unei adrese de livrare greșite, date de contact greșite sau în cazul în care cumpărătul nu ridică coletul/nu răspunde curierului, taxele de depozitare și de import cad în sarcina cumpărătorului. În cazul în care se dorește retrimiterea pachetului, cumpărătorul trebuie să achite taxele menționate anterior și să își asume că termenul de livrare de prelungește. În cazul nepreluării unui colet, cumpărătorul nu poate cere returnarea valorii produsului. 

Puteți citi mai multe detalii la secțiunea Termeni și Condiții.