Politica de returnare

Cazuri pentru returnarea produselor

Puteți solicita returnarea produselor în următoarele situații:

  • Coletele prezintă deteriorări severe;
  • Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, puteți opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către dumneavoastră.
  • Produsele prezintă defecte de fabricație;
  • Aveți dreptul să returnați produsele prin notificare în scris, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, conform art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina cumpărătorului.

Condiții pentru returnarea produselor 

Toate produsele trebuie să fie returnate în aceeași stare în care au fost primite. Nu acceptăm produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către dumneavoastră, direct sau indirect, precum au ambalajul deteriorat sau incomplet, prezinta urme de uzura sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu sunt acceptate produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Toate produsele ESSAVE trebuie să fie returnate în ambalajul original, însoțite de factură, etichetele inițiale, sigiliu, toate intacte și toate documentele cu care au fost livrate. Dacă produsele livrate au fost însoțite de eventuale cadouri, acestea trebuie returnate și ele.

În conformitate cu dispozitiile art. 16 din Ordonanța de urgență nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

(…) e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;(…)”.

Prin urmare, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, din motive de protecție a sănătății sau de igienă, niciun produs care are sigiliul roșu îndepărtat sau alterat nu va fi acceptat la returnare.

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, lipsa sigiului sau alte intervenții ce afectează starea produsului, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Toate cheltuielile ocazionate de returnare cad în sarcina cumpărătorului.

Metoda de returnare

Pentru a solicita returnarea unui produs, este nevoie în primul rând să ne notificați, în scris, la adresa de e-mail contact@essave.ro, unde trebuie să includeți următoarele informații:

  • Nume
  • Prenume
  • Telefon
  • Număr comandă
  • IBAN (pentru rambursarea valorii comenzii)
  • Motivul returnării (opțional)

După ce vă răspundem la e-mail și vă confirmăm cererea de returnare, puteți trimite produsul către noi cu o firma de curierat rapid.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.